Chainsaw Woods
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Never be Running Out Late in the woods.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Beautiful nightmare

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
ciskaaa

ciskaaa


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 31-10-12

Beautiful nightmare Empty
BerichtOnderwerp: Beautiful nightmare   Beautiful nightmare I_icon_minitimedi dec 18, 2012 2:40 am

Met een licht gemurmel draaide Scarlett zich om. Ze had haar rug naar Angelo toegedraaid. De dekens lagen als een soort onverschillig hoopje bij haar voeteneind. Er was een klein briesje te horen van het raam dat op een kier openstond. Een rilling trok over Scarletts rug en haar handen voelde ijskoud aan. Dat had ze vaker, dan trokken er kleine vlekjes over haar hele hand terwijl de rest van haar lichaam gewoon warm was. Scarlett draaide zich nogmaals om, dit keer op haar rug. Een soort zoemend, zagend geluid doorbrak langzaam de stilte in haar hoofd. Het werd steeds harder. Fronsend, met gesloten ogen, wendde Scarlett haar hoofd af in de hoop dat het geluid vanzelf weer weg zou gaan. Maar tevergeefs. Het was Angelo die weer eens aan het snurken was alsof hij een bos aan het omzagen was. En dat effect werd nog eens extra versterkt omdat hij pal naast haar lag. Met een licht gekreun van irritatie duwde Scarlett haar hand naar de zijkant, tegen Angelo’s wang aan. Zijn hoofd schoof losjes over het kussen heen, verder van Scarlett vandaan. Maar het snurken was nog niet gestopt. Integendeel, het leek zelfs erger te worden. Scarlett begon weer te draaien en eindigde dit keer met haar voorhoofd op Angelo’s schouder. Het puntje van haar neus werd nu langzaam opgewarmd. Hetgene onder haar voelde nogal warm en zacht aan. Ze lag in een nogal rare houding en wilde zich eigenlijk verdraaien, maar haar botten voelde aan als pudding en de kracht in haar lichaam was dan ook ver te zoeken. Ze was nog half in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayy
Admin



Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 27-10-12

Beautiful nightmare Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful nightmare   Beautiful nightmare I_icon_minitimedo dec 20, 2012 5:00 am

Zodra Ange een hand op zijn gezicht voelde drukken stopte hij even met snurken, maar al snel ging het gezaag van het hele oerwoud weer door. Hij bleef roerloos liggen. Angelo stond er om bekend dat hij diep sliep, zijn nest niet uit kon komen en snurkte als een houtzagerij.
Angelo voelde iets op zijn schouder wat hij eerst wilde wegduwen, maar het voelde eigenlijk wel pretting, warm, zacht. Met gesloten ogen voelde hij over het object, wat een hoofd bleek te zijn, maar Angelo was nog te diep in slaap om te beseffen dat een hoofd niet zo dichtbij hoorde. ZIjn vingers zochten nu verder over Scarlet, uiteindelijk lagen zijn vingers in haar nek. En angelo besefte nieteens dat het Scarlett was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chainsawwoods.actieforum.com
ciskaaa

ciskaaa


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 31-10-12

Beautiful nightmare Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful nightmare   Beautiful nightmare I_icon_minitimedo dec 20, 2012 6:46 am

Scarlett voelde dat ze verder aan het wegzakken was in haar slaap. Haar neus drukte ze ongemerkt wat dichter tegen zijn schouder aan waardoor de geur van zijn shirt sterk haar neus binnendrong. De welbekende geur die Angelo altijd met zich meedroeg. Ze werd er ontspannen van. Maar helaas was het maar voor korte duur. Scarlett's ogen schoten open. Ze was klaar wakker. Een klein plekje in haar nek dat langzaam warmer werd had haar gewekt. Als een soort reflex schoot haar hand naar het gene in haar nek. Het was vrij donker dus veel zag ze niet. Maar het voelde als een soort kruikje, maar dan harder. Haar vingers volgde kort het patroon van het object naar beneden, tot ze iets herkenbaars voelde. Scarlett hield voor een moment haar adem in. Het waren vingers. Wild schoot ze omhoog en bekeek met grote verbazing het zogenaamde object met vingers dat zich onder haar bevond. Het was Angelo. Ze had zojuist half op Angelo gelegen terwijl hij haar bij een intiem plekje in haar nek aanraakt. Als automatisch gleed haar eigen hand in haar nek, op de plek waar Ange zijn hand had neergelegd. Het was nog warm. Scarlett schoof een flink eind opzij, keek nog wat aarzelend naar Angelo en draaide zich toen weer op haar zij, haar rug naar Angelo toe. Had ze teveel gedronken vanavond? Nee.... anders was ze waarschijnlijk buiten gaan zwerven. Misschien had ze hem aangezien voor een kussen....en hij haar ook. Ja, ja dat zou het wel geweest zijn. Langzaam sloot Scarlett haar ogen weer. Aan de buitenkant leek ze vrij kalm, maar van binnen voelde ze zich nog klaar wakker en ergens ook wel een beetje gespannen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayy
Admin



Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 27-10-12

Beautiful nightmare Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful nightmare   Beautiful nightmare I_icon_minitimedo dec 20, 2012 7:11 am

"W-woah." ANgelo hief vluchtig zijn handen op en schoof een stuk opzij. Hij was klaar wakker, opeens. Hij kon niet echt plaatsen dat het object wat hij net uitgebreid had bestudeerd Scarlett was, en dat kwam nu even lekker hard binnen. "....Scar..?" Mompelde Angelo, ging even recht op zitten, en bekeek het roerloze lichaam. HIj wreef wat door zijn haren en bekeek Scarlett met een wat benouwd gezicht. HIj hoopte dat hij niet iets fouts had gedana, hij kende zichzelf. Had hij teveel gedronken..? Niet dat hij wist. "Uhm. Scar. Sorry?" Probeerde hij voorzichtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chainsawwoods.actieforum.com
ciskaaa

ciskaaa


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 31-10-12

Beautiful nightmare Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful nightmare   Beautiful nightmare I_icon_minitimedo dec 20, 2012 7:55 am

"....Scar..?" Scarlett vertrok even. Haar ogen gingen weer open. Hij was wakker? Had hij het gezien? Wat stuntelig schraapte ze haar keel. Dit was niks voor haar. ''E-eh.. je bent wakker.'' Merkte ze droogjes op. Stilte. Het voelde onwijs ongemakkelijk aan. Er klonk wat geluid naast zich. Ze kon het niet zien omdat ze haar rug nog steeds naar hem toe had gedraaid. Het geluid had iets weg van dekens die verschoven. Het bed veerde ietsjes in en Angelo zat rechtop. "Uhm. Scar. Sorry?" Scarlett zuchtte geïrriteerd. Ze moest zichzelf weer een houding geven. Nu was het Scarlett die rechtop ging zitten. Ze keek Ange aan met een droge blik. ''Waarvoor? Voor het omzagen van een oerwoud de hele nacht?'' Ze trok kort met haar wenkbrauw waarna ze zuchtte. ''Ik zweer het Ange, de volgende keer verstik ik je in je slaap.'' Ze sloeg met haar eigen kussen tegen Angelo's schouder aan. ''Of ik pak zelf m'n spullen en ga voortaan in de woonkamer slapen. Mag je lekker fijn gaan flikflooien met die Amber van je..'' Scarlett greens kort, maar eigenlijk vond ze het helemaal niet grappig. Weer die stilte. Scarlett's blik kroop kort omhoog naar die van Ange maar daalde al snel weer af naar het kussen die op Angelo's schouder rustte. ''Hey, even tussendoor...'' Langzaam trok ze het kussen weer terug. ''Das best wel irritant enzo..'' Ze krabte aan haar arm. ''Dat met Amber...''
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayy
Admin



Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 27-10-12

Beautiful nightmare Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful nightmare   Beautiful nightmare I_icon_minitimedo dec 20, 2012 8:11 am

"Dan doe je dat toch lekker, heb ik meer ruimte." Zei Angelo pesterig, hij vergat compleet wat er zojuist was gebeurd. Angelo viel al snel stil toen ze over Amber begon. "Oh, dat." Hij zuchtte geirriteerd. AMber was gewoon vervelend. Maar omdat Angelo flirterig was aangelegd, kon hij er vrij weinig aan doen dat hij er op in ging. Hij wuifde met zijn hand alsof hij iets weg probeerde wuiven en staarde bozig naar het matras.
"It's nothing, really, she ignores the fuck out of me." Mompelde hij. Nu wist hij precies wat Scarlett zou zeggen.
"En ja. ik weet dat het er anders uitziet als ze weer aandacht van me zoekt, maar je weet hoe ik ben." Hij plukte wat slaperig aan het dekbed en keek toen op naar Scarlett.
"Hoezo, trouwens? Waarom zit het je dwars?" Vroeg hij direct, eigenlijk zonder er over na te denken. Nu pas drong het tot hem door wat hij had gevraagd. "Ik bedoel.. Nouja, dat gewoon." Plakte hij er onhandig achter aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chainsawwoods.actieforum.com
ciskaaa

ciskaaa


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 31-10-12

Beautiful nightmare Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful nightmare   Beautiful nightmare I_icon_minitimedo dec 20, 2012 8:35 am

"Oh, dat." Zei Angelo alsof het iets heel luchtigs was. ''Ja, dat ja.'' Zei Scarlett wat pissig terug. Voor haar was het overduidelijk iets minder luchtig. "It's nothing, really, she ignores the fuck out of me." Antwoordde Ange met een wuivend gebaar. Scarlett bekeek Angelo's gezicht aandachtig. Ze probeerde sporen van leugens te ontdekken op zijn gezicht, maar tevergeefs. ''Hmpff...'' Mompelde Scarlett. ''Sure..'' Ze wist niet zo goed wat ze ervan moest denken. ''Je bent gewoon aandachtgeil. En zij wil je die aandacht met liefde geven.'' Concludeerde Scarlett. ''It pisses me off..'' Ze trok de dekens over zich heen terwijl ze de achterkant van haar hoofd tegen de muur steunde. Jongens waren ook zo stom af en toe. En van die aanstellerige typetjes zoals Lorie en Amber moest ze al helemaal niets hebben. Nog zo'n voorbeeld waarom Scarlett niet aan relaties deed. Ze werkte niet en ze was er geen type voor. Punt uit. En vaak was ze ook niet iemand anders z'n type. "Hoezo, trouwens?'' Zei Ange plots. ''Waarom zit het je dwars?'' Scarlett rechtte haar rug en keek Ange recht in zijn ogen aan. ''Waarom?'' Herhaalde ze zijn vraag zachtjes. Ze wendde haar blik af. De zin van Brooke bleef in haar hoofd steken. 'Dat moet je hem zeggen!!' Scarlett vouwde nijdig haar armen over elkaar. ''Omdat het gewoon focking irritant is. En kleff.'' Ze trapte de dekens weer van zich af. ''Ik bedoel, hoe zou jij het vinden als Glenn en ik de hele tijd aan elkaar zitten.... of in elkaar, God mag weten wat je wel niet met haar gedaan hebt...'' Een zucht. ''Het is gewoon-.... never mind..'' Een korte stilte viel. Ze had toch niks verdachts gezegd? Of iets raars? Nee. En het kon d'r niets schelen ook. Het was ook gewoon irritant, vond ze. ''Het zou toch niks worden.... ze kent je niet eens.... like, ze weet niet eens wat je leuk vind ofzo... ja, in bed misschien...''
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayy
Admin



Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 27-10-12

Beautiful nightmare Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful nightmare   Beautiful nightmare I_icon_minitimedo dec 20, 2012 8:51 am

Ange zat daar een beetje verbaast. Waar de fuck had ze het over? Ze gooide woorden in zijn mond. "Dude, serieus? Ik heb nooit 'in' haar gezeten en dat wil ik ook niet, never, wie is hier nou aandachtsgeil? Volgensmij is Amber dat, hoor. Ik zeg toch dat het me irriteerd of niet?" Bazelde Angelo maar door en door. Maar hij meende het wel. HIj voelde zich gewoon aangevallen. Wat nors liet hij zich in het matras vallen, maar dat lag niet lekker dus ging hij weer recht op zitten. Wat Scarlett toen zij, sloeg alles. "Luister eens even, Ik heb nooit gezegd dat het iets gaat worden. Ik moet haar niet, want ze is niet mijn type. Het gaat mij echt niet om de seks, al klinkt dat gek uit mijn mond." HIj dacht even na. "Oke, het gaat mij om gevoel én de seks, maar gevoelens gaan toch echt bij mij voor." Zei hij nu, nu klonk het iets minder raar uit Angelo's mond.
'Het is gewoon...- nevermind.'
"Ja, ho. Nu wil ik het weten ook." Angelo keek afwachtend richting Scarlett, die duidelijk dus wél ergens mee zat. HIj kon zich moeilijk aanpassen als hij niet wist waar hij rekening mee moest houden. toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chainsawwoods.actieforum.com
ciskaaa

ciskaaa


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 31-10-12

Beautiful nightmare Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful nightmare   Beautiful nightmare I_icon_minitimedo dec 20, 2012 9:15 am

''Oké, chill chill....'' Begon Scarlett sussend terwijl ze een dempend gebaar maakte met haar handen. ''Je maakt iedereen wakker, sukkel..'' Ze minderde het volume. ''Sorry, ik bedoelde het niet zo... Of... nee eigenlijk bedoelde ik het wel zo.'' Gaf ze toch maar toe. "Ja, ho. Nu wil ik het weten ook." Drong Angelo weer aan. ''Er is niks!'' Beet Scarlett hem toe. ''Het is gewoon irritant, dat zeg ik toch.'' Scarlett liet zich wat verder naar onderen zakken waardoor ze weer met haar rug in het matras lag. ''Anyways..'' Ging Scarlett verder terwijl ze zich op haar zij draaide, richting Angelo. ''Dus Amber is niet je type zei je?'' Ze trok kort een wenkbrauw op. Ze geloofde bijna zijn woorden niet. ''Wie dan wel?'' Vlug slikte ze haar woorden weer in. Dat had ze niet zo moeten vragen. ''Ik bedoel, heb je überhaupt wel een type?'' Ze deed er een beetje lacherig over. ''Want wie zit jou nou zitten...'' Wéér een foute opmerking. ''.....shit, nee ik bedoelde het als grapje... sorry, én het is niet waar..'' Wanhopig verborg Scarlett haar gezicht in haar kussen. Ze mompelde iets over 'wat heb ik vandaag' waarna ze weer overeind kwam. ''Ik wilde je niet beledigen.. ookal is dat wel heel leuk enzo, en je blijft een teringjong, maar je bent wel leuk-.. een leuk teringjong.. en aardig enzo...'' Nog nooit in haar hele leven hoopte ze dat ze zo erg door de grond mocht zakken. Ze zat onzin uit te kramen en voelde zich stik zenuwachtig. Oké, ze wist het nu wel dat ze zichzelf heel erg confronteerde met het feit dat ze Ange gewoon zag zitten.... heel erg zat zitten. Maar ze werd er gék van. Ze wilde dit helemaal niet. Het was irritant. Ze haatte het om jaloers te zijn, om alles. En om constant hartkloppingen te krijgen als hij te dichtbij stond. Ze leek wel zo'n wijf, net als Amber. Het was slopend, van binnen. Van buiten wist ze zich heel goed staande te houden en dingen te verbergen. Daar was ze altijd al goed in, haar emoties wegstoppen. Het zat ergens ook wel in haar. ''Oke ik kan niet tegen die stilte. Zeg iets...'' Zei ze wat ongemakkelijk terwijl ze naar het plafond staarde. Ze was blij dat het donker was waardoor ze elkaar minder goed konden zien, want ze was vast en zeker rood aangelopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayy
Admin



Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 27-10-12

Beautiful nightmare Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful nightmare   Beautiful nightmare I_icon_minitimedo dec 20, 2012 9:25 am

Ange wilde weer aanvallend reageren, maar eigenlijk was het wel vermakelijk hoe Scarlett uit haar woorden probeerde te komen. Hij zat dan ook met een vermaakt glimlachje te kijken naar hoe ze zat te zweten.
'...Zeg wat.' Ange haalde zijn schouders op. Alsof hij het nog niet door had gehad. Als je Ange goed kende, nouja, eignelijk hoefde je hem niet goed te kennen, dan wist je dat Ange op het gebied van liefde, seks, of wat daar ook mee te maken had, Angelo vrijwel alles wist, opmerkte, hoe je het ook wilde noemen.
"Scar, stop maar." Zijn glimlach veranderde nu naar een wat serieuzere blik, maar toch een uitdagende, opgetrokken wenkbrouw."Mijn type, huh." Mompelde hij wat bedenkelijk. Eigenlijk was Scarlett dat wel. Stoer, eignewijs, niet op d'r mondje gevallen, zeker, wild, pittig, eerlijk, (Soms iets té, maar dat kon hij wel hebben) Altijd in voor humor, en... HIj sloeg zichzelf even voor zijn hoofd. HIj zat hier gewoon te bedenken hoe leuk Scarlett was, terwijl het een hele goede vriendin van hem was. Dat was gewoon laag. Maar ach. Hier kon hij wle even van genieten. Het was even stil. ONzekerheid sloeg nu best wel toe. "And... Gotta tell me something?" Zei hij op een normale toon, niet uitdagend bedoeld, maar zo kwam het er ergens toch wel uit. "Ik bedoel.. nouja, je zit jezelf hier maar klem te praten en we kunnen gewoon eerlijk tegen elkaar zijn, toch?" Angelo krakte zijn vingers voor een moment en bekeek toen hoe Scarlett zou reageren. "Niet dat je liegt, maar..." HIj werd nu zelf ook behoorlijk nerveus.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chainsawwoods.actieforum.com
ciskaaa

ciskaaa


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 31-10-12

Beautiful nightmare Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful nightmare   Beautiful nightmare I_icon_minitimedo dec 20, 2012 9:47 am

"And... Gotta tell me something?" Geschrokken keek Scarlett op. ''Huh?'' Vroeg ze wat verward. Angelo lachte zijn welbekende glimlach terwijl Scarlett hem alleen maar kon aanstaren. Ookal was ze zwaar aangetrokken tot dat grijnsje van 'm, ze zou het nu ook met liefde van z'n smoel willen slaan. "Ik bedoel.. nouja, je zit jezelf hier maar klem te praten en we kunnen gewoon eerlijk tegen elkaar zijn, toch?" Scarlett keek weg. Busted. Ze zweeg. "Niet dat je liegt, maar..." Een diepe zucht klonk en ergens leek Scarlett ook wel verslagen. ''Sure..'' Het was alsof er een soort rust terugkeerde in haar zenuwachtige gedrag. Ze zou het gaan zeggen. Ze was te doorzichtig geweest. Ze had ook nooit zo dicht bij hem in de buurt moeten zijn. Dat had haar alleen maar zenuwachtiger gemaakt. ''Look, Ange..'' Begon ze. Ze had zich zo gedraaid dat ze nu recht tegenover Ange zat. Haar lange blonde haren hingen half voor haar ogen terwijl ze probeerde niet weg te kijken uit zijn ogen. ''I don't know why or how or when.... but.... I just like you. Yeah, that's it.. there, I've said it..... I like you..'' Ze keek vlug weg voor hij zou gaan reageren. Ze had er niet eens over nagedacht wat hij van haar zou vinden. Maar daar was het nu toch al te laat voor, ze had het al gezegd. ''En het is focking irritant omdat ik niet weet hoe ik me moet gedragen, en ik krijg er hoofdpijn van. Want ik ben er gewoon niet goed in..ofzo..... in zo'n relatie ding.... Niet dat ik gelijk een relatie wil!! Ik bedoel, ik weet niet of jij-.....Vergeet dat, waar het om gaat is dat ik het nu eindelijk heb gezegd en je nu niet meer hoeft verder te vragen.'' Een zucht van opluchting verliet haar mond. Zo, dat was eruit. En het ging veel makkelijker dan gedacht. Plots bedacht Scarlett zich. Haar ogen schoten naar die van Ange en ze keek hem haast dodelijk aan. ''If you tell anyone, I'll break your neck.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayy
Admin



Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 27-10-12

Beautiful nightmare Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful nightmare   Beautiful nightmare I_icon_minitimedo dec 20, 2012 9:59 am

Het was e ruit. Ange werd er stiekem wel een beetje rood van. Hij keek wat zenuwachtig opzij. "Dat is mooi." Ange kon zichzelf hierna wel voor zijn kop slaan. "Wat? Ik bedoel, uh. Nevermind, laat maar, ik ben een eikel ja." Lachtte hij nerveus. "Dus, zullen we naar beneden gaan?" Veranderde hij snel van onderwerp en stond vluchtig op van het bed. Toch had hij het idee dat er nog iets niet helemaal 'right' was. Maar hij kon niet plaatsen wat. Waarschijnlijk gewoon omdat hij zoiets stom had gezegd. Of misschien vond hij het wel oneerlijk dat hij dingen voor zichzelf hield, en Scarlett niet. Met zijn blote rug naar Scarlett toe beet hij op zijn lip. Het was voor een moment stil en hij aarzelde. Maar de aarzeling gaf valse hoop, want Angelo liep stug richting de deur.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chainsawwoods.actieforum.com
ciskaaa

ciskaaa


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 31-10-12

Beautiful nightmare Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful nightmare   Beautiful nightmare I_icon_minitimedo dec 20, 2012 10:16 am

''Dus...'' Onderbrak Scarlett de ongemakkelijke stilte. Ze had zojuist heel haar hart lopen uitstorten en Angelo had nog geen woord gezegd. Verwachtingsvol keek ze hem aan. ''Dat is mooi.'' Scarlett leek door de donder getroffen. Haar mond hing ietjes open en ze keek Angelo aan alsof ze hem niet goed verstaan had. Had hij dit nou serieus gezegd? Ange mompelde nog iets over dat hij een eikel was en verder volgde ze het niet meer. Ze voelde een steek in zich, een hele diepe. Wow, dat was hard aangekomen. "Dus, zullen we naar beneden gaan?" Zonder op antwoord te wachten stond Angelo al op van het bed en liep naar de deur. Scarlett volgde hem met zijn ogen. Een blik vol verbijstering was in haar ogen af te lezen. ''Naar beneden....? Wat-...? Maar het is 3uur 's nachts..'' Antwoordde ze afwezig. Ze was nog aan het verwerken wat er daarnet gebeurd was. Langzaam begon het tot haar door te dringen. Scarlett sloot haar mond. Dit was laag, heel erg laag. Er borrelde iets op in haar. Een soort woede. Eentje die ze niet zou inhouden deze keer. Haar blik werd fel gericht op Angelo. ''Are you kidding me.....??'' Begon ze sissend. Langzaam stond ze op van het bed, haar blik nog steeds gericht op Angelo. ''Ik loop hier net m'n hele hart uit te storten aan jou en alles wat je zegt is 'Dat is mooi' ?!!!'' Riep Scarlett uit. Op dit punt kon het haar niet schelen dat het midden in de nacht was en dat iedereen sliep. Ze was diep en diep gekwetst. ''Weet je Angelo, voor een moment, één moment dacht ik-.....'' Haar stem begon te trillen. Shit. Ze mocht niet emotioneel gaan worden nu. ''Weet je, je hebt gelijk.'' In alle macht probeerde ze haar tranen in te houden. ''Je bent inderdaad een eikel!!'' Scarlett wilde weglopen, naar beneden, maar bedacht zich omdat ze dan langs Angelo moest. In plaats daarvan liep ze naar de gordijnen, trok deze wild open en opende de deuren van het balkon waar ze door verdween.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayy
Admin



Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 27-10-12

Beautiful nightmare Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful nightmare   Beautiful nightmare I_icon_minitimedo dec 20, 2012 10:30 am

"Scar- fuck, wacht nou, hey! Chill!" Wat haastig vluchtte Angelo achter haar aan, het balkon op. Ze stond daar wat norsig, bijna verdrietig voor zich uit te kijken en het stak hem. "Sca-" En toen blies ze het allemaal in één keer uit. Door haar tranen, hij verstond er niets van. Hij probeerde er af en toe tussen te komen, maar dat lukte gewoonweg niet. "Sca- wacht.. doe nou- SCAR!" Riep hij nu uit, zuchtte diep, en pakte haar abrupt beet met beide handen geplaatst op haar gezicht. Zelfs nu raasde ze door. Ze vroeg er om. Als hij haar zo niet stil zou krijgen, zou hij het haar direct vertellen, en niet zo subtiel ook. Na diep ingeademt om moed bij elkaar te verzamelen, drukte hij zijn lippen op die van Scar. Lang, totdat ze rustig zou zijn, en heel misschien... Hopelijk... die kus zou beantwoorden, inplaats van te flippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chainsawwoods.actieforum.com
ciskaaa

ciskaaa


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 31-10-12

Beautiful nightmare Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful nightmare   Beautiful nightmare I_icon_minitimedo dec 20, 2012 10:44 am

De deur achter haar werd open getrokken. Haastig veegde Scarlett tranen uit haar ogen. Ze keek hem niet aan. Nog nooit had iemand haar zo op haar ziel getrapt. Het bleef even stil, totdat Angelo dan toch eindelijk begon te praten. Maar niet voor lang. "Sca-" ''Weet je dat je me serieus pijn hebt gedaan?!'' Begon Scarlett gelijk in de aanval. Ze gaf Angelo niet eens kans om te praten. Ze bleef hem weer fel aankijken. ''Je bent echt focking harteloos!! Je had op z'n minst íets kunnen zeggen... Hoe jij er over denkt enzo..'' ''Scar wa-'' ''Ik bedoel, als je het niks vind is het ook oké maar zeg dat dan ten minste.... Like, wat voor een focking antwoord is 'dat is mooi'.... What the fuck am I supossed to think..'' Angelo zuchtte en probeerde er gelijk weer tussen te komen zodra hij de kans kreeg. "Sca- wacht.. doe nou- SCAR!" ''NEE NIKS SCAR!! NU LUISTER JIJ MAAR EENS NAAR MIJ..'' Ange liep op haar af en plaatste zonder pardon zijn handen op haar wangen. ''Wat doe je?! Blijf van me af... Dat ga je maar lekker bij Amber doen.. Ja weet je wat, ga maar lekker naar haar toe. Ik flikker al je spullen zo over het balkon heen, kan je fijn gaan kamperen met haar in één tent samen... Ik kan niet geloven dat ik jou heb vertrouwt. Je bent echt een gevoelloze klootzak!! IK HAAT J-....'' Zonder er verder nog woorden aan vuil te maken had Angelo zich naar voren gebogen en zijn lippen op die van Scarlett geplaatst. Scarlett stopte direct met al haar handelingen. Ze was beduusd. Ze liet zich overrompelen door Angelo die zijn lippen voor een lange tijd op die van haar drukte. Maar Scarlett verroerde zich niet. Ze plaatste haar handen tegen zijn borst en duwde hem zachtjes van hem af. Ze was gekalmeerd, redelijk. ''Wat doe je???'' Vroeg ze al een stuk zachter. Ze snapte er niks meer van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayy
Admin



Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 27-10-12

Beautiful nightmare Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful nightmare   Beautiful nightmare I_icon_minitimedo dec 20, 2012 10:57 am

"Snap out of it, Scar!" Riep Angelo, na een stap achteruit te hebben gezegd. "Waarom denk je dat ik zei dat het 'mooi'was? Omdat ik focking niet weet hoe ik met m'n eigen gevoel moet omgaan. Je denkt gelijk dat ik niets om je geef, maar kijk nou even wat er precies is gezegd. Let éven op hoe ik doe. Ik word stikzenuwachtig als je om me heen staat en ik moet me écht inhouden, Scarlett." Hij leek bijna wanhopig. Wat verward draaide hij Scar zijn rug toe. "Ja, fuck di tdan, ik wilde het je vertellen, maar je blééf maar doorrazen..." Hij draaide zich weer terug. "Snap je het nu?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chainsawwoods.actieforum.com
ciskaaa

ciskaaa


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 31-10-12

Beautiful nightmare Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful nightmare   Beautiful nightmare I_icon_minitimedo dec 20, 2012 11:26 am

''Snap out of it, Scar!'' Scarlett wat verbaasd naar Angelo. Nog nooit was ze zo snel onder de indruk van mensen. Dat was eigenlijk alleen maar bij Angelo omdat ze werkelijk dingen van hem aantrok wanneer hij iets zei of vond. "Waarom denk je dat ik zei dat het 'mooi'was? Omdat ik focking niet weet hoe ik met m'n eigen gevoel moet omgaan.'' Scarlett hield wijselijk haar mond dicht. Was het waar wat hij zei? ''....Let éven op hoe ik doe.'' Scarlett liet zich verdoofd in een van de plastic stoelen zakken terwijl ze Ange aankeek alsof ze een kind was dat straf kreeg van zijn moeder. Shit, dat had ze niet door. Ange begon verder uit te leggen over hoe zenuwachtig hij wel niet was en dat hij zich moest inhouden. Een klein glimlachje verscheen op Scarletts gezicht. ''Snap je het nu?'' Ze stond op, zuchtte diep en knikte uiteindelijk. ''Je blijft een teringjong, Ange.'' Zei Scarlet dan uiteindelijk met een welbekend grijnsje. Ze liep op Angelo af en bleef vlak voor hem staan. Haar hand greep naar zijn kraag en ruw trok ze eraan om hem dichterbij te krijgen. Het zag er nogal grappig uit omdat Scarlett veel kleiner was dan Angelo. ''Ik breek nog steeds je nek als je hier ooit met iemand over praat.'' Zei ze plagerig. Langzaam liet ze de kraag los. ''So.....'' Begon Scarlett overdreven nonchalant. ''If you wanna make out or something....I'll be in the bedroom..'' En met die woorden verdween Scarlett razendsnel door de deuren heen naar binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayy
Admin



Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 27-10-12

Beautiful nightmare Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful nightmare   Beautiful nightmare I_icon_minitimedo dec 20, 2012 11:35 am

Ohoho. Scarlett kon het krijgen hoe ze het wou. Met een grijnsje verdween ook Angelo achter Scarlett aan, de slaapkamer in.
Hij bekeek Scarlett voor een moment, al snel ving hij haar blik en andersom. Hij stapte op haar af en zonder haar wat te zeggen steunde hij zijn handen op haar middel. "Things will be changing after this, you know that, right?" Zei hij terwijl hij met een schuin hoofd haar lippen aandachtig bestudeerde, schaamteloos. Waarna hij langzaam opkeek in haar ogen. Hij was er nog steeds verbaast over hoe snel ze was gekalmeerd, dat het hem gelukt was om haar rustig te krijgen, alleen maar met een kus. Dingen zouden zeker veranderen. Geen zoete praatjes meer, om dingen heen praten, nu was het menens. Angelo trok haar middel tegen zichzelf aan en streek zijn neus zacht over haar wang heen. "Drastically." Zei hij zachtjes met een schore stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chainsawwoods.actieforum.com
ciskaaa

ciskaaa


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 31-10-12

Beautiful nightmare Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful nightmare   Beautiful nightmare I_icon_minitimedo dec 20, 2012 11:47 am

Scarlett liet het toe dat Ange haar beetpakte. Ze had al best vaak gezien dat Ange met een van z'n ex vriendinnetjes of gewoon in een club ofzo meisjes zo beetpakte. Maar nu ervaarde ze het zelf. "Things will be changing after this, you know that, right?" Scarlett knikte enkel. Dat wist ze maar al te goed. Maar zolang alles maar tussen hun tweetjes bleef, was het wel oké. Ze had nog geen idee waar dit allemaal toe zou leiden. Op dit moment was ze gewoon heel erg bewust van het feit dat de vlam tussen hen elk moment kon worden aangestoken. Big time. Ze voelde hoe Ange zijn neus zacht tegen haar wang aan schuurde. Toen hij nog iets in haar oor fluisterde met z'n schoren stem, dacht ze dat ze gek werd. ''Jeez, Ange..'' Zei ze met haar hart al in haar keel. Ze pakte hem bij zijn armen beet en liep verder naar achteren tot ze het bed achter zich voelde. Langzaam liet ze zichzelf achterover op het bed vallen, Ange over zich heen. ''Okay, I'm not gonna deny this: you really turn me on.'' Ze bekeek Ange's halfnaakte lichaam dat nu boven haar hing. God, was het warm hier of lag dat aan haar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayy
Admin



Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 27-10-12

Beautiful nightmare Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful nightmare   Beautiful nightmare I_icon_minitimeza dec 22, 2012 1:48 am

Ange liet zich zonder problemen over Scar heen vallen en steunde zijn handen naast haar hoofd. Eerst bekeek hij haar uitgebreid, tot er een glimlach op zijn gezicht verscheen door wat Scar tegen hem zei. "I do that kind of thing to people." zei hij, Ange beet op zijn lip met een aarzeling. Voor hem was het een startsein geweest, en als het aan Scar lag, blijkbaar, zou dit geen rustig nachtje worden. Al helemaal niet als het aan Angelo lag. Voorzichtig steunde hij op zijn ellebogen waarna hij zijn vingers in Scar's hals legde en haar zacht kuste, uitdagend in haar onderlip beet en haar vervolgens aan keek als een geile fokstier. Ze rook lekker, was leuk, en was nog eens hot ook, en ze lag hier onder hem klaar om 'behandeld' te worden. Als ze dat wilde, kon ze dat krijgen ook.
Zijn lippen werden in haar nek gedrukt en Ange liet zijn handen een weg langs haar lichaam, haar schouders, zij, buik, naar haar heupen zoeken die hij zonder pardon langzaam tegen zich aan trok. "you're not the only one." Was het enige wat hij daar op toe te voegen had, zwoel in haar oor. Ze zou 't zelf wel merken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chainsawwoods.actieforum.com
ciskaaa

ciskaaa


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 31-10-12

Beautiful nightmare Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful nightmare   Beautiful nightmare I_icon_minitimeza dec 22, 2012 2:57 am

Scarlett begon breed te grijnzen na wat Angelo zei. ''I don't care what you do to other people...'' Zei ze zacht. Voorzichtig boog ze zich naar zijn oor. ''I only care what you do to me.'' Terwijl ze haar woorden uitsprak raakte haar lippen kort zijn oorlel. ''So you better do it fucking right..'' Ze trok haar hoofd weer terug en bekeek Ange. Zijn blik sprak boekdelen. Hoe hij op zijn lip beet wat ontsettend sexy. Ze zou niet tot actie overgaan, nee, ze zou het op dit moment helemaal aan Ange overlaten. Ze vond het ook wel spannend om voor een keer de 'macht' uit handen te geven. Het duurde dan ook niet lang voor Ange zijn hand in haar nek schoof en zijn hoofd naar haar toe boog. Scarlett sloot haar ogen en voelde hoe Ange zijn lippen tegen die van haar aandrukte. Ze wilde iets zeggen, maar kreeg de kans niet. Gewillig hapte ze terug naar Ange's lippen. Haar hand steunde op z'n schouder. Scarlett had al veel lippen gevoeld, en Ange ongetwijfeld ook, maar God het voelde zoveel keer beter als je er ook echt wat bij voelde. De kus werd gepassioneerd afgesloten met een lip bite van Ange. Licht hijgend trok Scarlett haar hoofd terug. ''....more.'' Alsof hij op comando reageerde begon Ange haar nu uitgebreid in haar nek te kussen. Scarlett hief haar hoofd omhoog en genoot van elke aanraking. Hij wist veilloos de gevoeligste plekjes te raken. Bij haar sleutelbeen, achter haar oor, net onder haar kaaklijn... Met gesloten ogen produceerde ze hier en daar een zucht van genot. Haar vingers groeven zich een weg in de huid van zijn bovenarmen. Een warme hand gleed over haar schouder heen verder naar beneden en verwarmde haar bleken, koude houd. Hij trok een soort lijn helemaal tot haar blote bovenbeen. Toen stopte ie. Haar heupen werden tegen hem aangetrokken en zijn lichaam lag nu pal op die van haar. 'You're not the only one." Sprak hij in haar oor, nog doelend op haar opmerking van eerder. Dat was het moment. De druppel die de emmer deed overlopen. Als een soort reddingsboei pakt Scarlett de dekens beet en trok deze over hen heen, tot over haar hoofd. Verlangend keek ze Ange aan in zijn ogen die ze onder de dekens in het donker nog redelijk kon zien. ''Fuck me.'' Bracht Scarlett uit. Bam. Duidelijke taal. ''Right here, right now.'' Haar hartslag klopte inmiddels al in haar keel maar het voelde alsof ze dood zou gaan als Ange haar niet alle hoeken van de kamer zou laten zien vannacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayy
Admin



Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 27-10-12

Beautiful nightmare Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful nightmare   Beautiful nightmare I_icon_minitimeza dec 22, 2012 6:48 am

Een opgelaten glimlach verscheen op Ange's gezicht. Ze zou het krijgen, die twee woorden maakte hem helemaal wild. "You very sure?" Heeg hij tegen haar lippen, alsof Ange dacht dat ze hem niet aan zou kunnen. Maar het stond vast: ze zouden neuken. En hoe. Gretig hapte Angelo naar haar lip, week zijn eigen lippen van elkaar en zocht met zijn tong naar de hare. Zijn handen schoven net zo hebberig onder haar shirt, langzaam naar haar borsten. Een enkele aanraking daar, voordat ze teder omlaag streken richting haar heupen en behendig zijn duimen onder de bandjes van haar onderbroek werden gestoken. Even hapte Angelo naar lucht, streek zijn neus langs Scarlett's neus voordat hij aan een nieuwe kus begon. Hij wist behendig het broekje uit te krijgen en vervolgens wist hij ook zijn eigen boxer omlaag te krijgen. De zoen staakte en Angelo keek Scarlett schaamteloos aan met een zacht gehijg. Maar hij kon zijn gezicht niet strak houden toen hij zijn bekken dicht tegen Scarlett aan drukte, en haar dwong om haar benen om hem heen te slaan zodat het nog beter gevoeld zou worden. Angelo hoefde alleen maar even zijn bekken te kantelen om een gevoelige plek te raken, en vervolgens Scar opnieuw tegen zich aan te drukken om haar eens even te laten weten hoe groot Angelo eigenlijk was. Ordinair gaf Ange een lik in haar nek, kuste haar op die plek en heeg expres in haar oor. Dit is wat ze wilde, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chainsawwoods.actieforum.com
ciskaaa

ciskaaa


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 31-10-12

Beautiful nightmare Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful nightmare   Beautiful nightmare I_icon_minitimeza dec 22, 2012 7:38 am

Scarlett lachte uitdagend terug toen hij vroeg of ze het zeker wist. Meer dan zeker. ''Just do it.'' Zei ze vastberaden terwijl ze hem aan zijn schouders dichterbij trok. Er werd gretig naar haar lippen gehapt waar Scarlett maar al te graag op in ging. Haar tong vond zich een weg naar die van Angelo. Uitdagend likte ze over zijn lippen heen waarna Angelo haar weer wist te onderscheppen en het hevige zoenen weer van voor af aan begon. Vanaf dat moment ging alles heel snel. Handen gleden onder haar shirt, zacht gekreun, handen gleden omlaag, meer gehijg, onderbroeken werden wild omlaag getrokken... Scarlett kraste haar nagels een weg over Angelo's armen. ''Ange..'' Zei ze zacht, haast ongeduldig. Maar haar 'smeekbeden' werden al gauw verhoord. Ruw werden haar benen opengeduwd en wist Ange zijn weg naar haar toe te vinden. Toen hij helemaal tegen haar aangedrukt was, drukte Scarlett direct haar hand voor haar mond om een kreun te onderdrukken. Het was midden in de nacht en de muren waren erg dun hier. Er mocht niemand wakker worden. Ange ging vrolijk door met zijn handelingen terwijl Scarlett te grootste moeite had om zichzelf te onderdrukken. ''Fack....'' Siste ze tussen haar tanden door. Ze had haar benen om hem heen geslagen, stevig. Haar onderarmen rustte half op zijn rug. ''Ange..... My god...'' Spoorde Scarlett hem verder aan. Ze voelde zich helemaal week van binnen. Een grote tinteling trok omhoog. En om het allemaal nog even erger te maken liet hij zijn tong ook nog eens uitgebreid over haar nek glijden. Iets waar ze niet op gerekend had waardoor haar genotskreet iets te hard bleek. Hij had haar helemaal. Maar niet voor lang, had Scarlett besloten. Want nu was het haar beurt om Ange te laten smeken om genaden. In een oogwenk duwde ze Ange opzij en rolde ze om. De dekens die net nog over hen heen hing, lag nu half over hun benen heen. Het was nu Scarlett die bovenop zat. Haastig begon ze haar shirt over haar hoofd heen te trekken. Angelo's handen duwde ze naast zijn hoofd zodat hij zich niet kon bewegen. Haar hoofd hing vlak boven dat van hem. ''Ready for take off...'' Heeg ze hem toe waarna ze hem begon te berijden als een of andere cowgirl die op de vlucht was met haar paard. Wat hij kon, kon zij ook. Scarlett stak haar tong uit en trok een heel spoor van zijn sleutelbeen tot zijn kaaklijn. Over zijn wang ging ze verder en uiteindelijk eindigde ze bij zijn lippen. Kort beet ze op zijn onderlip, die ze een stukje naar achter trok en ruw weer los liet. Ze hield ervan om 'in control' te zijn. Opeens stopte Scarlett met haar bewegingen. Ze bleef zitten waar ze zat en keek neer op Ange. ''I wanna hear you beg for more...'' Een klein, zelfverzekerd glimlachje sierde haar gezicht terwijl ze haar handen zachtjes over zijn borst naar beneden streek. Haar vingertoppen raakte zijn tepels en eindigde op zijn onderbuik. Langzaam liet ze haar vingers hetzelfde patroon volgen naar boven en weer terug. Ze begon zich nu heel langzaam te bewegen, alsof ze hem aan het uittesten was. ''Beg me...'' Beval ze hem terwijl ze haar hoofd bij zijn nek hing. Hij kon haar warme adem nu op haar huid voelen. Het duurde dan ook niet lang voordat Scarlett ook haar tong over het stukje huid in zijn nek liet glijden. Een zuigzoen zou hij vast niet erg vinden, dacht ze zo..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayy
Admin



Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 27-10-12

Beautiful nightmare Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful nightmare   Beautiful nightmare I_icon_minitimeza dec 22, 2012 8:24 am

Alles ging snel, maar Ange had daar geen enkel bezwaar tegen. Hij hield wel van ruw en zo te merken vond Scarlett dat ook helemaal niet erg. Ange lag breeduit te genieten met gesloten ogen, open mond en opgeheven kin. Hier en daar een zachte kreun en toen het tempo langzaam ging greep Angelo Scarlett's heupen vast. "Don't stop. Don't..." Kreunde hij uit met een Genietende lach. Stevig drukte hij haar omlaag. Met zijn nagels ging hij over haar huid, omhoog, waarna hijzelf ook rechtop ging zitten en Scarlett zo in zijn schoot zakte. Bijna teder sloeg hij zijn hele armen om haar heen en drukte haar lichaam dicht tegen het zijne. "But I like it.. Slow, too." Zei hij terwijl hij zijn onderlichaam in een rustig tempo bewoog. Tot hij even stopte, zijn hoofd in haar hals begroef en zijn tanden op de huid in haar nek rustte, hijgend. Hij leek het moeilijk te hebben, en wilde zich zeker niet overgeven aan het weke gevoel in zijn onderbuik. Maar scarlett zorgde overal voor, behalve dat hij zich in kon houden. "Ah screw it." Zijn nagels zochten zich een weg over Scarlett's ruggengraat, Angelo stootte een iets te luide kreun uit en voordat Scarlett het wist was alles wat in Angelo zat er nu uit. Maar hij was duidelijk nog niet klaar. Een hap in haar nek, gevolgd door trage stoten en uiteindelijk Angelo die zich weer achterover liet vallen. Fuck man, Scarlett wist het beest wel op te roepen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chainsawwoods.actieforum.com
ciskaaa

ciskaaa


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 31-10-12

Beautiful nightmare Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful nightmare   Beautiful nightmare I_icon_minitimeza dec 22, 2012 10:40 am

Het tempo werd rustig doorgezet. Iets wat voor beide gunstig leek uit te pakken. Ange genoot zichtbaar en Scarlett genoot hoorbaar. Vlug sloeg ze een hand voor haar mond of drukte haar lippen tegen Angelo's huid aan om het geluid te dempen. Langzamerhand kwamen Angelo's bewegingen tot stilstand. Vragend keek Scarlett hem aan. Het leek alsof hij het 'moeilijk' had. En dat gezicht was onbetaalbaar. ''Need a little help with that?'' Vroeg ze, doelend op zijn hoogtepunt. Ange begroef zijn gezicht in haar nek en begon zachtjes in haar hals te bijten. ''Keep doing that..'' Zei ze aansporend terwijl ze langzaam weer op gang kwam. Ange wist nog half onderdrukt uit te brengen dat hij bijna zijn eindstation zou bereiken. Dat was voor Scarlett een teken om de versnelling erin te gooien. Ruw trok ze Ange dichterbij en begon hevig tegen hem op te rijden. In zijn oor heeg ze nog wat aansporende woordjes en zei een paar keer zijn naam. Toen Ange's kreten luider begonnen te worden, legde ze vlug haar hand op zijn mond. ''Sh shhhh..'' Suste ze hem. ''Ze mogen niet wakker wor- aah!!'' Hard beet ze op haar lip. Zelf moest ze ook op d'r volume letten. Ange liet met een luide zucht alles eruit. Letterlijk. En Scarlett hing slapjes over Angelo's schouder heen met haar hoofd terwijl ze alles nog even tot zich liet bezinken. Jongens waren altijd eerder klaar.... Ze voelde Ange's lichaam langzaam naar achteren zakken en viel met hem mee, haar hoofd nog steeds tegen zijn schouder gerust. ''Don't you dare to fall asleep right now..'' Zei ze zacht, uithijgend. Langzaam kwam ze overeind. Er was een lichte twinkel in haar ogen te zien. ''This ain't over yet.'' Langzaam ging ze van Angelo's schoot af, maar ze bleef boven hem hangen. Haar hand gleed nu langzaam over zijn borstkas naar beneden, via zijn onderbuik en zo verder. Ange moest eens weten waar hij aan begonnen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Beautiful nightmare Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful nightmare   Beautiful nightmare I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Beautiful nightmare
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Chainsaw Woods :: Locaties :: De cabine-
Ga naar: